17 Ocak 2010 Pazar

Başlangıç


Merhaba

Aklımda hiç blog açmak, bir günlük tutmak yoktu. Genelde yaşadıklarımı açıkca paylaşabilen biri değilimdir. Ta ki anne oluncaya kadar. Anne olanlar bilir, bambaşka birşeydir, farklı bir deneyimdir anne olmak. Beni de çok değiştirdi, farklı özellikler yükledi bana. Hayata değişik açılardan bakmamı sağladı. Farklı korkular, endişeler yükledi. Daha önce dert ettiğim çoğu küçük, önemsiz şeyi artık önemsememeyi öğretti.

Kızımla yaşadıklarım içime sığmaz oldu, bir yerlere birşeyler yazmak, birilerine anlatmak istedim. bu nedenle de bu günlüğü yazmaya karar verdim. İşimle ilgili olarak tanıdığım sevgili Sedef Uncu AKI'nın kızıyla ilgili blogunu görmem ve onun yazılarını takip etmem beni daha da cesaretlendirdi bu konuda.

Bu günlük ile yazdıklarımı kızım okuduğu zaman, kendisini ne kadar çok sevdiğimi bilmesini istiyorum. Bundan sonra kızım için ve kendim için yazacağım burada.

Sevgilerimle




2 yorum:

  1. Güzel anne ve tatlı kızına koccaman Merhaba :-) Tüm güzellikler daima sizinle olsun.

    Sevgilerimle...
    Müge

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım merhaba

    Tüm güzellikleri birlikte yaşamak dileği ile

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...