19 Şubat 2010 Cuma

İLK ADIMLAR



Aşkitom, yarenim artık yürümeye başladı. Kendi başına, hiç destek almadan yürüyebiliyor artık. Tabii halen tehlike faktörünü bilmediği için, her yere bodoslama bir dalışı ve yürüyüşü var. Bizler de onun peşinden beraber yürüyoruz. O kadar tatlı bir yürüyüşü var ki anlatamam. Her geçen gün biraz daha farklılaştığını görebiliyorum. Oyuncakları ile artık daha farklı oynuyor, daha önce eline hiç almadığı oyuncağı ile oynamaya başladı. Bazı şeylerde aceleci davranıyorum ve hemen kızım için oynayacağı, ilgileneceği birtakım şeyler alıyorum. Örneğin daha 12 aylık iken gittim bir boyama kitabı ile pastel boya seti aldım. Tabii ilk yaptığı şey kalemleri yemek istemesi oldu. Hemen kaldırdık onları ortadan ama istiyorum ki hemen resim yapmaya başlasın. Annelik sabır isteyen bir iş ve bu sabrı her aşamada göstermek lazım. Zaten büyüyecek ve bu büyümenin zevkini çıkartmak lazım. Bazı şeylerde aceleci davranmamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...