10 Aralık 2010 Cuma

CANIM KIZIM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN - CANIM OĞLUM, SENİ ÇOK ÖZLEDİM

Canım kızım, bugün senin doğum günün. Tam 2 yaşındasın. Sana duyduğum sevginin tarifini ve sonsuzluğunu sana kelimelerle anlatmam mümkün değil. Fakat şunu biliyorum ki seninle ben başka bir biriyim artık. Ben seninle birlikte iken tüm duyguları çelişkisi ile birlikte yaşıyorum artık.
Bu yaşamda seninle daha güçlüyken ama bir o kadar da zayıfım. Güçlüyüm, çünkü sana gelebilecek her türlü kötülüğün üstesinden gelmeliyim. Bunun düşüncesinde bile kendimi acımasız ve sana zarar verene her türlü zararı verebileceğimi hissediyorum. Ama bir o kadar da zayıfım. Eskiden ölümden ve hastalıktan hiç korkmaz iken, şimdi o kadar çok korkuyorum ki, çünkü senden ayrılığa tahammülüm yok.
Seninle birlikteyken bazen o kadar cesurum ki, senin iyiliğin için doğru olduğuna inandığımı korkusuzca yerine getirebilirim. Ama bir o kadar da korkağım ki, senin iyiliğin için yaptığımın bir şeyin, sana zarar da verebilmesi beni ölesiye korkutuyor.
Seninle birlikteyken bazen kendime kısa bir mola vermenin hayalini de kurarken, sensiz geçen her dakikanın da vicdan azabını mutlaka yaşıyorum.
Geleceğe yönelik hiç uzun vadeli planlarım yokken, şimdi bir beş senenin sonrasını senin için planlıyorum. Planlarımı yaparken ya ben bunları göremezsem diye aklıma kötü düşünceler ve korkular geldiğinde ise bu planların hepsini baştan sona yıkıyorum.
Canım kızım, bebeğim, bir tanem. Seni çok ama çok seviyorum. İyi ki varsın, iyi ki seni doğurmuşum.
Birlikte nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum. Doğum günün kutlu olsun


Canım Oğlum, Eren’im. Eğer yaşasaydın, bugün de sen de iki yaşında olacaktın. Söyleyebileceğim tek şey, seni çok özledim. Biliyorum ki sen en güzel yerdesin, tek tesellim bu.

Seni çok seviyorum…………

Seni çok özledim………

6 yorum:

  1. Yarencik doğum gününün kutlu olsun nice mutlu ve sağlıklı senelere.
    Oğlunuz için çok üzüldüm. Bir anne için dayanılması çok zor olduğunu tahmin edebiliyorum. Başınız sağolsun.
    Bizimde 2gün sonra doğum günümüz Yaren Defne'den 2 büyük...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kutlu olsun Yaren'in diyecektim ki Eren'i okudum :( Çok kıymetli bir annesiniz bilesiniz, sınavların en büyüğünden geçmiş.. eli öpülesii..

    YanıtlaSil
  3. Yaren'e mutlu yıllar! Bir doğumgünü hem neşe hem hüzün barındırır mı? Barındırırmış :(((( Allah sabırlar versin, Yaren'inizi size bağışlasın...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Güzel dilekleriniz ve desteğiniz için teşekkürler....
    İnanın sizlerin paylaşımı bana çok şey katıyor.

    Defne'nin de doğumgünü kutlu olsun. Nice mutlu, sağlıklı ve sevgi dolu yıllara diliyorum. Hep iyi insanlarla birlikte olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  5. Canım benim,bende bir anneyin hatta yakında anneanne olacağım inşalah. Allah oğlunun ömrünü kızına versin, eminim senden daha çok sevdiği için onu yanına aldı.Belki böylesi hayırlıdır. Güzel kızına nice hayırlı yaşlar onu ve seni çok öpüyorum..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  6. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum Şükran hnm, bu arada sizin blogunuzu da keşfetmiş oldum. Tariflere bayıldım ve mutfakta çok hamarat olmayan fakat istekli biri olarak takipçiniz olacağım. :))

    Kendi annemden biliyorum, torun sevgisi çok başka :)) Torunlarınızla birlikte sağlıklı ve mutlu günler diliyorum

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...