6 Ocak 2011 Perşembe

Eşleştirme Kartları

Bundan 3-4 ay önce aldığım eşleştirme kartlarını acaba çok mu erken aldım diye hayıflanmıştım ama şimdi iyi ki almışım diyorum. Zamanla Yaren kartlardaki tüm meyve-sebze-hayvan isimlerini ve renklerini öğrendi. İlk öğrendiği meyve Armut, daha sonraki ise Ananas olmuştu. Önceleri tam olarak isimleri telaffuz edemezken şimdi çok net bir şekilde hepsini söyleyebiliyor.

Şimdi ise bu kartlarla eşleştirme çalışmasına geçebildik. Her nesneden iki tane var, iki nesneyi yan yana getirip "ikiii" diye söyleyerek kartları birleştirebiliyor. Ancak bu süreç 10 dakikayı bile bulmadan tamamen sıkılıp, tüm kartalrı havaya atarak ve dağıtarak sıkıldığını belli ediyor.

Neden bilmiyorum, Yaren birşeyden çok çabuk sıkılıp başka birşeye dikkatini veriyor. Bu olağan bir süreç midir bimiyorum.????

2 yorum:

  1. Evet olağan yani Selim'i düşününce:) ama çok çabuk öğrenme, çok çabuk sıkılma da birbiriyle eşleşiyor işte:)

    YanıtlaSil
  2. Beni rahatlatttın deli anne :)) sevgiler

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...