22 Haziran 2011 Çarşamba

SULUBOYA ÇALIŞMALARIMIZ

Resim çalışmalarına ilk olarak pastel boyalarla başlamıştık. Daha önce de buradan  iletmiştim, Yaren'in resim ile haşır neşir oluşu çok kısa sürüyor diye.

Geçen haftalarda da sulu boya çalışmasına geçtik kızımla. Ne kadar uzun zaman olmuş ben de suluboyaya elimi sürmeyeli. Çok hoşuna gittiğini söylemek istiyorum önce. Zaten bir aktivetinin içinde sulu birşeyler varsa Yaren için herşey mükemmel demektir.

İlk önce ben gösterdim nasıl yapıldığını ve geri çekildim. Önceleri tabii epey farklı yaptı. Yani önce boya sonra su ve daha sonra kağıt sıralaması ile gitti. Dayanamadım müdahale ettim, zonra düzelttik işi. Ara sıra elleri ile de suluboya yapıyor ama olsun seslenmiyorum.

Biliyorum ki ne kadar az müdahale o kadar yaratıcılık.

Haftaiçi yapma imkanı olmuyor ama haftasonu daha kolay uğraşabiliyoruz.

İşte suluboya çalışmalarımız ......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...