22 Aralık 2011 Perşembe

ETKİNLİKLERE DEVAM

İtiraf edeyim yeni oyunlar keşfetmede pek yaratıcı değilim. Elimden geldiğince bu konudaki örnekleri takip etmeye çalışıyorum. Yaren de sürekli "Anne ne oynayalım" dediği için bazen kendimi bir oyun yaratma strestine de soktuğumu itiraf ediyorum.

Özellikle Yaren'in yapıştırma işlerini çok sevdiğini farkettim ve bunun üzerine eğildim biraz. Küçük küçük minik şekillerde kesilmiş kağıtlar bulduk. Bir yapıştırıcı bir de kağıt derken epey ilgisini çeken bir etkinlik oldu. İşin garip tarafı bunu yaparken epey dikkatini vererek yaptığını farkettim.



Vee oyun hamurlarımızı da ihmal etmiyoruz bazen. Fakat bu aralar oyundan ziyade hamurun kokusuna takıldığını farkettim. Çok güzel koktuğunu söyleyerek sürekli hamurları koklamaya başladı. Ne yapmam gerektiğine karar veremedim doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...