15 Şubat 2012 Çarşamba

İLK AHŞAP BOYAMA ÇALIŞMAMIZ

Bir dönem ahşap boyama hobim olmuştu ve çok zevk alarak yapmıştım. Aslında el becerileri konusunda hiç becerikli bir insan değilimdir ve hatta berbatımdır. Bir düğme bile dikmesini beceremem. :))

Ama bundan 6 yıl önce ahşap boyama kursuna katıldığımda epey hoşuma gitmişti ve çok da fena değildim boyama işlerinde. Hatta kursun sonunda bir sergi açmıştık ve en fazla da benim ürünlerim satılmıştı.

Geçenlerde kitapçıda rengarenk boyaları görünce bir heves bir kaç renk boya ,ahşap bir vazo ve fırçalar aldım. Ama bunları kendim için değil Yaren için aldım.

Eve geldiğimizde de ilk boyama çalışmalarımızı yaptık. Yaren çok zevk alarak yaptı ve o gün bugündür "anne vazo kurudu mu? yine aşşap boyama yapalım mı?" diye soruyor.

İşte ilk boyama çalışmalarımız.



 Yaren için küçük bir fırça olsun diye düşündüm ama sanıyorum yanlış oldu.
Daha büyük bir fırçaya ihtiyacımız var.



Belli bir renkte vazo olmadı tabii ki :))

Not : Yaren boyama işlerini hep zeminde oturarak yapmayı tercih ediyor. Bu nedenle de halının üstüne birşeyler sererek bu tip boya çalışmalarını yapıyoruz. Masaya bir türlü alıştıramadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...